eglimata diaskedashs

Εγκλήματα > Εγκλήματα Διασκέδασης

Τα Θύματα της Διασκέδασης

Το κυνήγι δεν είναι άθλημα, είναι αθλιότητα!
eglimata diaskedashs

(Οι εικόνες μεγεθύνονται πατώντας πάνω τους)

ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΙ

Το κυνήγι, αυτή η άχρηστη και αντί-οικολογική δραστηριότητα, είναι κύρια υπεύθυνο για την καταστροφή της Ελληνικής Φύσης και για την καλλιέργεια της βίας στην ίδια μας τη ζωή.

Είναι μια άχρηστη δραστηριότητα, γιατί δεν συνδέεται τουλάχιστον στις ανεπτυγμένες χώρες της Δύσης, με τις άμεσες βιοτικές ανάγκες του ανθρώπου και φυσικά δεν είναι άθλημα, γιατί η έννοια του αθλήματος προϋποθέτει συμμετοχή και σίγουρα κανένας κυνηγός δεν ρώτησε π.χ. ένα λαγό ή μια πέρδικα αν » αθλούνται » με το να τους πυροβολεί κανείς !

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:



ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΗΘΙΚΗ

ανθρωποκεντρική εικόνα του ανθρώπου-κυρίαρχου της Φύσης.

ΓΙΑΤΙ Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΝΤΟΜΟΦΑΓΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ

έχει επιπτώσεις στην ίδια την υγεία των δασών και των οικοσυστημάτων.

ΓΙΑΤΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΩΝ ΤΡΩΚΤΙΚΩΝ

εξ αιτίας της επικήρυξης, ως «επιβλαβών», των φυσικών διωκτών τους, έχει άμεσες επιπτώσεις στις ανθρώπινες δραστηριότητες.

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΜΟΛΥΝΟΥΝ & ΣΚΟΥΠΙΔΟΠΟΙΟΥΝ

τη φύση με τους εκατοντάδες τόνους μολύβδου και πλαστικού που περιέχουν τα φυσίγγια τους.

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ, για πολλές από τις πυρκαγιές που καταστρέφουν τα ελληνικά δάση.

ΓΙΑΤΙ Η ΝΕΑ, εναλλακτική, στάση των ανθρώπων των πόλεων απέναντι στη φύση και στη ζωή θα πρέπει να είναι η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ , γιατί η ελληνική πανίδα ανήκει σε όλους τους Έλληνες, οι οποίοι δεν ρωτήθηκαν ποτέ αν συμφωνούν με την εξόντωση της. Και όχι φυσικά στην ελάχιστη μειοψηφία των κυνηγών (σε σχέση με το σύνολο του Ελληνικού λαού), που απέκτησε μόνη της το δικαίωμα μόνη της το «δικαίωμα» να κυνηγά.




eglimata diaskedashs

 

Το κυνήγι καλλιεργεί επίσης τη βία στη φύση και τη ζωή, είναι σίγουρα ένας προθάλαμος του πολέμου, αφού εκπαιδεύει τα πιο άγρια ένστικτα του ανθρώπου, ως είδους και διδάσκει, μέσα από την πρακτική του, όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αρνητικά τη σύγχρονη κοινωνία μας:

 

 

  • το δόλο (μέσα από τα καρτέρια και τις παγίδες)
  • το φθόνο για τα «θηράματα» του διπλανού,
  • τη νομή και κατοχή πραγμάτων που δεν μας ανήκουν,
  • τον ανθρώπινο εγωισμό, τη σκληρότητα και την απανθρωπιά.

ΠΗΓΗ:Καθημερινή

 

 

 

Το τσίρκο χωρίς ζώα σε διασκεδάζει καλύτερα
eglimata diaskedashs

Εχεις πάει στο τσίρκο ; Εχεις δει τις τίγρεις να περνούν μέσα από κύκλους με φωτιά ή τους ελέφαντες να ισορροπούν πάνω στο ένα πόδι;



Στο τσίρκο βλέπεις ένα φαντασμαγορικό θέαμα με χρώματα, μουσική και όμορφα ζώα. Αλλά τα ζώα του τσίρκο δεν σκέφτονται έτσι.

eglimata diaskedashs Ονειρεύονται να ζήσουν ελεύθερα στο φυσικό τους περιβάλλον παρά να περνούν τη ζωή τους σε στενά κλουβιά.



Πολλά τσίρκο διανύουν χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Ο καθένας ξέρει πόσο ενοχλητικά είναι τα μακρυνά ταξίδια. Μπορείς λοιπόν να φανταστείς πως νιώθουν τα ζώα όταν ταξιδεύουν σε στενά και κρύα κλουβιά

Για να μάθουν τα ζώα να κάνουν τα νούμερά τους, τα χτυπούν με μαστίγιο ή τα δέρνουν συνεχώς. Ετσι κάνουν συχνά νούμερα ηλίθια και επικίνδυνα απλά γιατί φοβούνται οτι θα τα δείρουν ή θα τους κάνουν κακό.

Kαμιά φορά στις τίγρεις, τους αλλιγάτορες και τις αρκούδες βγάζουν τα δόντια έτσι ώστε να μην επαναστατήσουν.





eglimata diaskedashsΗ ζωή στο τσίρκο είναι τόσο σκληρή για τα ζώα που πολλές φορές αυτά γίνονται επιθετικά στους θηριοδαμαστές τους.





Στο τσίρκο, όλα είναι φανταστικά. Πόσες φορές δεν έχεις σκάσει στα γέλια με τους παλιάτσους και πόσες φορές δεν έμεινες με ανοιχτό το στόμα με τους ακροβάτες και τους κλόουν. Μα όταν σβήνουν τα φώτα και κλείνει η σκηνή, παραμένουν τα κλουβιά.

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ Η ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ

  • Ζήτα από το δάσκαλο σου να συζητήσετε για το τσίρκο μέσα στη τάξη.
  • Γράψε στις εφημερίδες και τα περιοδικά αυτά που σκέφτεσαι για τα ζώα του τσίρκο.
  • Μην πηγαίνεις σε τσίρκο που χρησιμοποιούν ζώα.
  • Πες στους φίλους σου για τη σκληρότητα των τσίρκο και πείσε τους οτι δεν πρέπει να πάνε.
  • Αν κάποιο τσίρκο χωρίς ζώα έρθει στην πόλη σου, πηγαίνετε να διασκεδάσετε πραγματικά

 

 

 

 

 

 

Ταυρομαχίες: Διασκέδαση μεσαιωνικού τύπου
eglimata diaskedashs

 

ΤΑΥΡΟΜΑΧΙΕΣ: Ο ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΩΣ ΘΕΑΜΑ



«Τον ταύρο τον κρατάνε δύο μέρες στο σκοτάδι για να μη βλέπει όταν θα βγει στην αρένα. Πολλές φορές του βάζουν στα μάτια βαζελίνη για να βλέπει μόνο σκιές. Πριν, επίσης, από την παράσταση, κάτω από την επιρροή φαρμάκων, ειδικευμένοι κτηνίατροι τον μαχαιρώνουν σε ευαίσθητα σημεία του, ώστε να χάσει πολύ αίμα και να φτάσει εντελώς εξασθενημένος στην αρένα. Και όταν ο ταύρος μπαίνει στη σκηνή, σαν τους σκλάβους – μονομάχους στις θεατρικές μάχες στην αρχαία Ρώμη, είναι τραυματισμένος σχεδόν θανάσιμα. Και φυσικά δεν «μπαίνει», αλλά τον σπρώχνουν. Σπρώχνουν, δηλαδή, ένα ήδη τραυματισμένο και τρομοκρατημένο ζώο που πονάει φοβερά από τα πολλά τραύματα και αναζητάει τη σωτηρία του, αλλά στο κοινό προσπαθούν να δείξουν πως είναι ένα άγριο και τεράστιο «θηρίο» που θέλει να επιτεθεί στον άνθρωπο με τη μεγάλη του δύναμη (!) ενώ ο γενναίος τορεαντόρ δεν φοβάται τίποτα».

Φυσικά, «ο γενναίος τορεαντόρ» δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας σαδιστής χασάπης, ντυμένος σαν κλόουν, που πέρασε από μια ειδική σχολή (σε αυτές παιδάκια δέκα χρόνων από τα πιο φτωχά στρώματα της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, για να γίνουν ταυρομάχοι, μαθαίνουν πώς να βασανίζουν τα ζώα).

Δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας θλιβερός θεατρίνος, που, αντί να λειτουργήσει σαν γελωτοποιός του Μεσαίωνα για το δείνα φεουδάρχη, τελειώνει το «έργο» του κόβοντας τ΄ αυτιά του ταύρου παρότι αυτός είναι ακόμα ζωντανός και ψυχορραγεί, μπροστά σε χιλιάδες κρετίνους που θεωρούν τη φρίκη ως διασκέδαση.

Γιατί, δυστυχώς, στο 90% των περιπτώσεων, ο ταύρος που σέρνουν τ΄ άλογα έξω από την αρένα είναι ακόμα ζωντανός και ο θάνατος του έρχεται πολύ αργά, για να απελευθερώσει το δυστυχισμένο ζώο, που βασανίζεται στο όνομα ενός εθίμου το οποίο δημιούργησε η αθλιότητα του Μεσαίωνα, με τη βοήθεια της Καθολικής Εκκλησίας. Μέσα στη φτώχεια, την καταπίεση από τις αρχές και το σκοταδισμό της Παπικής Εκκλησίας, κάτι έπρεπε να βρεθεί, για να δοθεί στους καταπιεσμένους η δυνατότητα να καταπιέζουν και να βασανίζουν με τη σειρά τους. Και τα ζώα ήταν, όπως πάντα, ο εύκολος στόχος.

Είναι σαν τον άνθρωπο, αλλά δε θεωρούνται ίσα με τον άνθρωπο.

Υποφέρουν σαν κι εμάς, αλλά ο πόνος κι η αξιοπρέπειά τους δε λογαριάζονται.

Είναι, λοιπόν, το ιδανικό υποκατάστατο του ανθρώπου, τη στιγμή μάλιστα που ο νόμος δεν επεμβαίνει για να τα προστατέψει, παρόλο που κι αυτά έχουν και καρδιά και μυαλό, νευρικό σύστημα και αίμα.

Παρόλο που κι αυτά πονάνε.

(Της Ρίτας Χαριτάκη, μέλους της ΑΝΤΙ – Κυνηγετικής Πρωτοβουλίας)

 

 

 

Αν η εικόνα σε σοκάρει, η πραγματικότητα πρέπει να σε προβληματίζει.

 

Το μόνο που μένει είναι να αναρρωτηθείς!

Αξίζει, η ζωή ενός τέτοιου αθώου πλάσματος να γίνει κτήμα της δική σου διασκέδασης ;

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ